POKETY
W dniach 20-28.03 odpoczywamy. W związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 9-10 dni roboczych, oczywiście zrobimy co w naszej mocy by wysłać Wasze paczki czym prędzej :) X

Odstąpienie od umowy, reklamacja towaru, wymiana produktu

Uwzględniamy:

  •  reklamację towaru
  •  wymianę produktu
  •  odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia listem poleconym, Poczta Polska), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy na wskazane przez Państwa konto bankowe, nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Maile prosimy kierować na adres: shop@pokety.pl

W sprawach reklamacji prosimy korespondować z nami z tego maila, który był podany w danych zamawiającego/klienta, tylko w taki sposób mamy możliwość uwiarygodnić przekazywane informacje.

Dalsze sugestie dotyczące odstąpienia od umowy/zamiany/reklamacji (nasz adres, rodzaj wysyłki, sposób zapakowania paczki, dane do umieszczenia w paczce etc.) podamy w odpowiedzi na maila.

W przypadku wymiany produktu na inny koszt wysyłki do nas pokrywa wysyłający, a koszt wysyłki zamienionego produktu pokrywamy my.

PS WAŻNE! Zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania. Prosimy zadbać o odpowiednie złożenie rzeczy (nie przyjmujemy koszulek pomiętych i zwiniętych w kulkę) oraz o odpowiednie opakowanie, by rzecz nie była narażona na uszkodzenie/zamoknięcie.

Czas realizacji wymiany i reklamacji produktu jest podobny do czasu realizacji zamówienia i liczony jest od momentu otrzymania paczki zawierającej reklamowane produkty.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miejscowość, data

Do:

POKETY TEAM Małgorzata Zalewska

ul. Konwaliowa 5, 05-092 Łomianki

Od:

................................... (Imię, nazwisko, nr zamówienia i adres osoby zamawiającej) ...................................

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar nie spełnia moich oczekiwań.

Numer zamówienia .................

Wada polega na …………………

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

  • · 1. wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • · 2. nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • · 3. obniżenia ceny towaru. Proszę o zwrot nadpłaty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres............................ (art. 560 § 1)
  • · 4. odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

Z poważaniem,

*niepotrzebne skreślić